Finn Wilkens: Mandfolk

Mandfolk uforl ebog jEn læser skrev:

“… Finn. Jeg kan slet ikke fortælle dig, hvor glad/fascineret jeg er for dine bøger om H.T. I nat, da jeg igen ikke kunne sove, fortsatte jeg med læsningen af tredie bind, og det hjalp ikke på søvnløsheden, for jeg kunne ikke slippe bogen igen. Det er perler af den sjældne slags, som sætter en masse ting/hændelser i min egen barndom på plads. Det var godt, jeg fulgte min indskydelse og købte dine bøger uden at betænke mig! …”

Læs mere på www.finnwilkens.dk

Om finnwilkenswordpress

Har udgivet både p-bøger og e-bøger
Dette indlæg blev udgivet i Finn Wilkens og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

