Hej forfatterkolleger

Denne side er under opbygning.

Vi er en flok frie forfattere, som har som mål at oprette Danmarks mest tidssvarende forfatterplatform.

Hvis du er forfatter, er du meget velkommen til at lege med.

Vi vil fortælle om os selv og vores bøger, og vi regner med at give læserne en række gode tilbud hen ad vejen. Nogle af os udgiver selv, andre udgiver via traditionelle forlag eller både-og. Vi sorterer ikke; alle forfattere er velkomne til at være med.

Ud over hovedformålet, som er at udvikle en platform, hvor læseren kan finde os og vores bøger på ét sted, har vi masser af andre ideer, som for eksempel fælles annoncer og en forfatterblog, hvor vi deler nyheder om udgivelser, fortæller om skriveprocessen og besvarer spørgsmål fra læserne.

Hvis du har gode ideer til siden, så skriv gerne en kommentar her under.

Venlig hilsen Danmarks Frie Forfattere

Om Jette Steen

Forfatter, foredragsholder m.m.
Galleri | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

8 svar til Hej forfatterkolleger

  1. Per Holbo siger:

    Hej Benedikte,

    Flot initiativ!

    Jeg er ikke sikker på, at vi nødvendigvis behøver at lave en egentlig hjemmeside, for blog-modellen har altså den fordel, at den er let at opdatere og der er ingen decideret ejer på den.

    mvh.

    Per Holbo

  2. Lige her og nu er jeg også helt med på at nøjes med en blog.
    Med hensyn til baggrundsbillede, så kunne jeg godt tænke mig et eller andet med bøger 🙂
    Jeg har lige testet et billede med flyvende svaner (frie fugle), men man kan desværre ikke rigtig se dem.

    • benedikteeva siger:

      Har lige prøvet at følge op på dit forslag og synes dine svaner var kønnere. Man kan dog blot skifte billedet som man vil under header. Andre er osse velkommen. Billederne bliver liggende…

  3. benedikteeva siger:

    Nogen har ændret i teksten siden jeg sidst var her. Vær opmærksom på at brugen af udtrykket ‘alternative forfattere’ henviser til min kategori forfatterskab: magi, spiritualitet, healing, new age og det er vist kun mig der hører til under den kategori, så vidt vides. Hvad med uafhængige, frie, freelance, selvledende, selvudgivende, …?

    • God pointe. Jeg lavede den om i aftes, fordi jeg gerne vil pudse det hele en smule af, før jeg sender invitationer til andre. Og jeg havde jo skrevet ´frie forfattere´ en gang, og så ville jeg undgå gentagelse.

      • Per Holbo siger:

        Jeg vil gerne være helt sikker på, at vi er enige om begreberne. Jeg er ikke “alternativ forfatter” og det er Dorte og Jette vist heller ikke. Formuleringen kan godt få det til at fremstå, som om vi alle sammen er forfattere til bøger om det alternative, så jeg ville gerne, om vi kunne finde en anden måde at skrive det på – hvis det overhovedet skal stå på forsiden, for det hører vel mere til på forfattersiderne og i boghandlens kategorier?

  4. Per, det var jo mig, der brugte ordet ´alternative´ for at undgå ordet selvudgivere. Jeg har slettet det igen, så læs lige det nye forslag 🙂

  5. Per Holbo siger:

    Den nye tekst er helt perfekt!

Skriv et svar

